Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg!
Bestel en Levertijd

Bestel en levertijd

 

1. Artikelen in voorraad?

Bijna alle artikelen zijn bij ons op voorraad en zijn in ons bestelsysteem ingegeven.

Als bij een artikel pre-order staat , betekent dit dat het artikel op het moment niet in voorraad is , en gelden er andere levertijden.
Wanneer het artikel onverwacht voor langere tijd uitgeput of niet meer verkrijgbaar is bij onze leveranciers zullen we U op de hoogte brengen.
U kan dan kiezen om de bestelling te annuleren en het bedrag terug te laten storten.

Als op voorhand op de website vermeld staat dat het artikel voor langere tijd niet voorradig zal zijn en U beslist toch om te bestellen , bent U hiervan op hoogte en zal géén extra mail naar U verzonden worden.
Bij annulering hiervan zal extra administratiekosten verrekend worden voor het creditteren van Uw factuur en het terugstorten van uw betaling.

Wilt u zeker weten wanneer het artikel weer op voorraad is kan U ons contacteren via  : info@topproducts.be
 

2. Welke zijn mijn verzendopties?

U kan kiezen om het pakket aan huis te laten leveren of het pakket zelf afhalen op een afhaalpunt in Uw buurt.

Bij thuislevering zal TNT . post (post.nl) het pakket afleveren , zowel voor België als Nederland.
U heeft de optie om het pakket te verzekeren.

Voor België en Nederland is ook de mogelijkheid om het pakket zelf af te halen op een Kialapunt.
Ze zijn te vinden in een supermarkt,tankstation,krantenwinkel of andere buurtwinkels , zie op de website Kiala.be of Kiala.nl.
U bepaalt bij de bestelling waar het pakket moet afgeleverd worden (u kiest een Kialapunt en vermeld dit bij Uw bestelling).
Er is géén optie om het pakket te verzekeren.


3. Wat is het verschil tussen een thuislevering en en afhaalpunt?

Voor thuisleveringen worden de pakketten afgeleverd met handtekening voor ontvangst of burenlevering.
Op de afhaalpunten Kiala zijn ruime openingstijden om Uw pakket zelf op te halen.

4. Hoe verloop het afleveren van mijn bestelling?

Thuislevering

Voor thuisleveringen zal de chauffeur van TNT Post gebruik maken van handterminals waarbij een proof of delivery , een elektronische (digitale) handtekening aan de deur kan worden gerealiseerd of men kan het pakket bij de buren afleveren.

TNT.Post kan aan ieder persoon (boven de 16 jaar) die bij U thuis de deur opent het pakket afleveren.

Het pakket laten afleveren bij buren kan U door een briefje op Uw deur aangeven welke buur U verkiest om Uw pakket te ontvangen.
In België zal het pakket 3 x worden aangeboden.Telkens zal men een notificatie achtergelaten.
Bent U na de 3 x niet aanwezig gaat het pakket terug retour naar Topproducts.be

In Nederland zal het pakket 2 x aangeboden worden.
Als U niet thuis bent, zal men een notificatie achtergelaten .
Na de 2de poging gaat het pakket naar het kortst bijzijnde post.nl ophaalpunt waar uw pakket 14 dagen zal blijven.
Is het tegen die tijd nog niet door u opgehaalt wordt het pakket retour verzonden naar Topproducts.be


Afhaalpunten Kiala / België & Nederland

Bij een Kiala verzending krijgt U automatisch een mailtje wanneer Uw pakket is aangekomen op het door U uitgekozen Kialapunt.
Controleer daarom altijd goed uw é-mail adres dat u moet invullen bij uw bestelling.

Op het Kialapunt zal men U verzoeken om Uw identiteitskaart te tonen.
Tenslotte een handtekening op de scanner van de terminal en U krijgt Uw pakket.
Het pakket blijft 14 dagen op het Kiala Punt liggen,daarna wordt het retour naar Topproducts gestuurd.

5. Hoeveel kost mij een levering van een pakket ?

Thuisleveringen in België tot 20 Kg.=  € 5.95 /  verzekerd = € 7.45

Thuisleveringen in Nederland tot 20 Kg. = € 5.95  / verzekerd =  € 7.45

Kiala verzendingen in België en Nederland (niet verzekerd) tot max.15 kg  = € 4
 

6. Wanneer krijg ik mijn bestelling?

Bestellingen die in voorraad en voor 16u. besteld en betaald zijn, zullen normaal binnen 24u.aan huis geleverd worden door TNT.Post.
Leveringen aan huis door TNT.Post gebeuren van maandag tot zaterdag.
Voor Kiala zendingen moet U  3 tot 5 dagen rekenen.



7. Kan ik mijn pakket volgen?

Ja, zowel bij TNT.post als bij Kiala kan U met een Track&Trace nr. Uw pakketje volgen.
Op aanvraag kan U als klant de Track&Trace aan ons vragen,om Uw pakket te volgen

Let op !  Het kan pas gevolgd worden als het pakket afgeleverd en ingescand is.

Voor TNT zendingen moet U naar de website van Post.nl gaan.
Voor Kiala zending moet U naar de website Kiala.be of Kiala.nl gaan,bij rubriek 'mijn pakketten volgen'.

We willen U er ook op wijzen,dat bij het volgen van Uw pakket soms interne vervoerstermen gebruikt worden die voor een particulier soms niet duidelijk zijn.
Een voorbeeld : bij Kiala hebben ze de vervoersterm , geretourneerd naar HUB gebruikt.
Dit betekent dat Uw pakket op weg is naar het sorteercentrum.

8. Wat moet ik doen wanneer mijn pakket niet is aangekomen?

U neemt contact op met Topproducts.be (info@topproducts.be)
Wij hebben altijd een Track&Trace code om Uw pakket te volgen,en zullen een onderzoek starten om na te gaan wat er is misgelopen.

9. Zal eventuele schade/vermissing vergoed worden?

Vanaf het moment dat onze bestellingen bij de vervoerder afgelevert worden kan Topproducts niet meer verantwoordelijk gesteld worden wanneer een pakket vermist is of schade heeft opgelopen.

Schade wordt alleen door Kiala vergoed (conform de CMR voorwaarden, ongeveer € 10 per kg) indien tijdens het vervoer onzorgvuldig met het pakket is omgegaan en indien het pakket vermist is geraakt.
In geval van zichtbare schade aan het pakket, dit vast te laten stellen door het Kiala Punt op het ogenblik dat u het pakket in ontvangst neemt.
In het geval van niet zichtbare schade, moet u als ontvanger Kiala hiervan verwittigen via het contact formulier, binnen een termijn van maximum 7 dagen sinds de levering van het pakket.
Vervolgens moet U dit doorgeven aan Topproducts.be
Bekijk de FAQ rubriek ,vragen en antwoorden op de Kiala.be / Kiala.nl website.

Schade of vermissing van een TNT verzekerde zending zal Topproducts contact opnemen met de customer service van TNT.post en als blijkt dat het verzekerd pakket werkelijk verdwenen is gaat Topproducts met TNT.post de verzekeringsformaliteiten regelen , zodat Uw veloren schade ( max.€ 500 ) vergoed zal worden.

Let op !  Indien TNT Post niet binnen 30 dagen,na de dag van aanbieding een melding heeft doorgekregen dat de zending niet is afgeleverd,dat deze beschadigd of vertraagd,dan wel dat de vervoerovereenkomst niet naar behoren is uitgevoerd,gaat TNT Post er vanuit dat het leveren van het pakket in het overeenkomstig het servicekader is uitgevoerd.

 

Bel voor advies bij uw productkeuze of vragen

LiveZilla Live Chat Software

 

Aanmelden nieuwsbrief
Ja, hou me op de hoogte van trends, events en coupons via e-mail. Ik kan op elk moment uitschrijven. Voer uw e-mailadres in het invoerveld hieronder en klik vervolgens op 'Aanmelden'

Topproducts.be, Tugela 3, BE3650 Dilsen Stokkem, Limburg, BelgiŽ. Tel: +32 474 33 16 51
E-mail : info@topproducts.be of sales@topproducts.be / HR : 0538 477 583 - BTW Nr.: BE 0538 477 583
KBC BANK / IBAN CODE : BE18 7350 1908 7665 / BIC-SWIFT CODE : KREDBEBB, vermeld steeds uw factuurnr. bij uw betalingen.
ViArt - PHP Shopping Cart